15 Aralık 2016 Perşembe

No automatic alt text available.
Kendi hayatlarımızın yaratıcısı olarak bizler, bazen yarattığımız gerçeklik hoşumuza gitmeyince, başkalarını suçlayıveriyoruz. Bu konuyla ilgili e-mistik.com sitesinde hoş bir paragraf buldum:
"Davranış kalıplarınıza göz atın. Kendinizi, deneyiminizin bir parçasını yarattığınızı yadsırken ve onu sizin yarattığınız bir şey olarak sahiplenmeyi istemiyor bulursanız sadece izleyin. Şöyle söyleyin: “İlginç değil mi? Sürekli böyle yapıyorum. Yarattığımı sahiplenmek istemiyorum. Hoşuma gitmezse başkasını suçluyorum. Bakalım bu davranışı daha ne kadar sürdürecek ve başka bir davranış biçimi geliştirmek için bir çözüm bulma iznimi kendime ne zaman vereceğim.” Kendinizi yargılamayın. Kendinize, “İlişkili olduğum her şeyde sorumluluğumu kabul edeceğim. Bana olan her şeyde sorumluluğumu kabul edeceğim. Başıma gelenden hoşlanmıyorsam kendime hoşuma gitmeyen şeyleri neden yarattığımı soracağım. Belki de bunun nedeni, değiştirebilmemi sağlamak üzere benim için gerçekten yolunda olmadığını göremediğim bir şeye dikkatimi çekmektir.”#yasamininsorumlulugunual#hayatindansensorumlusun#begenmiyorsandegistir#yaratim#yaratimgucu#baskalarinisuclama#degisimseninelinde

( Fotoğraf internetten alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder