28 Aralık 2016 Çarşamba

Yaklaşık bir buçuk sene önce haldur huldur işe gider, ön ergen çocuğuma analık yapar, evde hizmetkar, dışarda  sosyal kelebek olmaya çalışır, haftasonları o kurstan bu kursa koşar, kendime ayıracak bir dakikam bile olmazken tek bir dileğim vardı: Yavaşlamak!!!

Sonra bir niyette bulundum. Yeni yıla bu halde girmeyecektim. Koşmaktan çok yorulmuştum, artık bana hizmet etmeyen işimi bırakmak istiyordum ama nasıl? Ne yapabilirdim ki ben, CV'imde yıllardır yaptığım yönetici asistanlığı dışında bir şey yazmıyordu.

Ve sonra öyle bir noktaya geldim ki korkularımın ötesine geçtiğim noktaydı bu: Kararım kesindi işi bırakacak, yavaşlayacak, başımı kaşıyacak vakit bulacaktım. Kendime bir sene verecek ve bu süre dolmadan ne yapacağımı karara bağlayacaktım. Hayalimdeki iş nasılsa gelip beni bulurdu. Bulmasa da eski işime benzer bir iş bulurdum ne kaybederdim ki özgürlüğümden başka.

Karlı günlerde  ofiste debelenirken işi bırakmanın yanı sıra bir de şöyle bir vizyonum vardı. Evde en sevdiğim koltuğumun en sevdiğim köşesinde, elimde en sevdiğim kitabım, sehpada en sevdiğim çayım durur, geri planda en sevdiğim şarkılar çalarken ben bir yandan kitabıma konsantre oluyor bir yandan da usul usul yağan karı izliyorum içim huzur ve coşkuyla dolu.

Şu an en sevdiğim koltuğumun en sevdiğim köşesinde oturup, en sevdiğim kitap elimde, en sevdiğim çayımı yudumlayıp geri planda çalan en sevdiğim şarkılara kulak verirken bir yandan dışarda usul usul yağan kara dikkatimi veriyor bir yandan da bu günlerin tohumlarını attığım o çaresiz gibi görünen günleri anımsıyorum. İnanin bana hayalleriniz sadece hayal değil, imgeledikleriniz sadece zihninizdeki imajlar değil. Bunlar gerçek olma potansiyeli olan yaratım tohumları. Siz sadece İLK ADIMI KORKUSUZCA atmakla yükümlüsünüz. Gerisi Allahın, evrenin, kaynağın adına ne diyorsanız o herşeye muktedir ilahi gücün işi. Korkmayın değişiklikten, asıl korktuğunuz konfor alanınıza hapsolmak olsun!

Kapanışı Şens Tebriz-i'nin en sevdiğim dizeleriyle yapmak istiyorum: 'Hakk’ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın. "Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder