15 Aralık 2016 Perşembe

ÖYLE BİR NOKTA

Image may contain: one or more people, sunglasses, drink and closeup
Öyle bir noktaya geldiniz ki hayatınızda, artık devam edemeyecekmiş gibi, köşeye sıkışmış, bunalmış gibi hissediyorsunuz. Yaptığınız herşey "mış" gibi sanki. Herşey anlamını yitirmiş gibi. Eskiden yaptığınız ve keyif aldığınız şeyleri yeniden yeniden yapıyorsunuz aynı keyfi almak için, ancak bu kez hiç de keyif almadığınızı fark ediyorsunuz hayretle. Belki içki içiyor partiliyorsunuz ancak sabaha tam bir fiyasko. Eminsiniz ki küçük bir böcek bile sizden daha iyi hissediyordur. Bu da sizi çok daha büyük bir bunalıma sürüklüyor ve cevabı çok ürküten bir soruyu akla getiriyor. "Acaba artık hiç coşku ve yaşama sevinci hissedemeyecek miyim? Bazen öyle zamanlar oluyor ki eskiden yanında huzur bulduğunuz insanların yamacında külliyen yabancı gibi hissediyorsunuz. Bu da başka korkunç bir soruyu akla getiriyor. "Artık hiç kimseyi sevmiyor muyum? Herşey yalan mıymış? Bundan sonra hep yalnız mı kalacağım?"
Nereden mi biliyorum hissettiklerinizi? Biliyorum çünkü ben tam olarak böyle hissediyordum ve bu eğitimleri verdikçe hiç de yalnız olmadığımı görüyorum.
Öyle bir noktaya gelmiştim ki bitse de gitsek modundaydım sanki hayatım bir filmmiş, ben de onun baş kahramanıymışım gibi...Yalnız bir sıkıntı vardı; başkahraman olarak başıma hep birşeyler geliyordu ancak ben buna karşın hiçbir şey yapamıyordum. Hani filmlerde baş kahramanlar hep kontrolü eline alıp yeni bir hayata başlarlar ya benimkinde öyle olmuyordu, çünkü oturup bir elin elimi tutmasını, beni bu zalim hayattan çekip çıkarmasını bekliyordum. Sonra bir hamama gider yıkanır artık temiz ve sevgi dolu hayatıma başlardım Türk filmlerindeki gibi:))
Lakin benim hayatımın filminde böyle olmadı ve olmayacağı da açıktı. Kendi hayatımı dönüştürmek zorundaydım ve bunu BEN yapmalıydım. Niyeti koymuştum hayatımı iyileştirecek, mevcut durumu değiştirecektim. Niyeti koymam bile gerekli kapıları önüme sunmaya başladı bile. Önce bilmediğim boyutları keşfetmemi sağlayan, bilincimi açan alanlarla tanıştım, sonra da Heal Your Life'la. O ara işimi ve bir çok eski alışkanlığımı geride bıraktım. Nelere tutunduğumu neleri bırakmam gerektiğini fark ettim. Hep söylerim farkındalık her şeydir. Düşünsenize neyi değiştirmeniz, neyi bırakmanız gerektiğini bilmiyorsunuz, nasıl ve neyi dönüştürebilirsiniz ki? İşte Hayatınızı İyileştirin" böyle bir eğitim. Hem neyi bırakmanız ve dönüştürmeniz gerektiğini fark ettiriyor hem de temizleyip, farklı bir yola gitmeniz için anahtarlar sunuyor. Siz de filminizin başkahramanı olarak yeni bir senaryo yazılmasına katkıda bulunmak, gücünüzü yeniden elinize almak için eğitimlere bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder