15 Aralık 2016 Perşembe

No automatic alt text available.




















Bazen küçücük aklımızla, beş duyumuzla gördüğümüz resme göre kararlar veririz. Bu iyi, bu kötü, bu güzel, bu çirkin...Bazen bazı şeyleri çok isteriz, olmayınca da isyan ederiz. Gözümüzle gördüğümüzün ötesini göremeyiz. İnsan olarak yaratıldığımızdan yüce plan tarafından gördüklerimizden fazlasını bilmemiz gerekmemektedir, ancak 5 duyumuzun ötesine geçmemiz, sezgilerimize güvenmemiz ve şuurumuzu açık tutup, bilincimizi mümkün olduğunca çok genişletmemiz beklenmektedir. Yüce plan karşısında elimizden gelenin en iyisini yapıp, sorumluluğu alıp gerisini muhteşem sisteme bırakmak bizim görevimizdir. Buradaki en çetin iş elbetteki topyekün teslimiyettir. Olacak olanın her daim bizim hayrımıza olduğunu hatırlamak ve büyük plana saygı duymak, irademizin küçüklüğünü kabul etmektir. Her bir zorlu anda kendimize şu cümleyi hatırlatmaktır. "Evet biliyorum durum şu an çok zor görünüyor. Ancak bunun benim ve bütünün en yüksek hayrına sonuçlanacağına eminim. Şu an göremiyorum içindeki hazineleri, ancak bir zaman gelecek ki iyi ki de böyle olmuş diyeceğim." Bu cümleyi kendinize zor durumlarda hatırlatmak teslimiyetinizi arttırır ve boşuna acı çekmenizi engeller. Zira acı, olana direndiğimiz için vardır. Olan olmaktadır, bizim çabamız ise olanı tersine çevirmeye çalışmaktır ki bu mümkün değildir. Hadi bir olumlama yapalım da yüreğimiz rahatlasın. "Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Hayatın akışına güveniyorum. Güvendeyim." Bu benim için günlük mantralarımdan biri. Zorlandığımda, sevilmediğimi hissettiğimde, hayat içerisinde karşıma beklemediğim ve hoşuma gitmeyen kişi ve olaylar çıktığında muhakkak söylerim. Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur. İç huzuru yolluyorum size💋#içhuzur#hayatagüven #evren #ilahiaşk #teslimiyet #özsevgi #aşk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder