22 Aralık 2016 Perşembe

ŞAKÜLÜ KAYANLAR BURAYA!



Özellikle bir iki gündür şakülü kayanlar buraya!!! Benim de ziyadesiyle kaydı çok şükür😊  Bir önceki yazıda paylaşmıştım, bize artık hizmet etmeyen, görmezden geldigimiz her şey su yüzüne çıkıyor. Kozmik enerjiler bunun böyle olmasına zorluyor adeta. Öyle ki sorunları daha fazla görmezden gelemeyecek duruma geliyoruz.

İçinde tavuk pişirdiğiniz yağlı bir tepsi düşünün. Hemen elinize alıp temizleyemezsiniz, bir süre suda bekletirsiniz. Suda beklediğinde de tüm pislik ve yağ kalıntıları suyun yüzeyine çıkar. Görüntü mide bulandırıcıdır. Elinize bir sünger ve deterjan alıp iyice ovmanız gerekir ta ki parlak yüzeyi görünceye dek. Bazen sünger yetmez, telle ovalarsınız, olmadı fırçalarsınız. Temizlik bittiğinde tepsi ayna gibi olur ancak siz de ovmaktan bitap düşmüşsünüzdür. Şu an enerjisel anlamda tam olarak öyle bir dönemdeyiz. Arınmamız, temizlememiz gereken her şey ama her şey su yüzüne çıkıyor. Hem bireysel olarak hem gezegensel olarak. Her şey patlıyor (her iki anlamda da)!

Kemerlerimizi bağlayıp dengede olma vakti. Tamam da nasıl? Hiç kolay değil, olaylar ve iç sıkıntısı geldi mi yerlerde sürünüyorsunuz biliyorum. Lütfen geçeceğini bilin ve uyguladığınız tekniğe devam edin. Bende nefes çok işe yarıyor. 4 sayıda alıp 4 sayıda veriyorum sakinleşene kadar. Nefesimi muhteşem bir ışık olarak çekip, verirken sıkıntılarımı bir dumanla bıraktığımı hayal ediyorum.

Bir de şu olumlama hayatımı kurtarıyor:"Bu durum da geçici. Böyle hissetmem çok normal. Duygularımın farkındayım. Huzurluyum. Hayatın akışına güveniyorum. Güvendeyim"

Daha önce de bahsettiğim sirkeli suya ayaklarınızı koymak da ekstra işe yarıyor. Merak etmeyin yalnız değilsiniz, hepimiz aynı yerden geçiyoruz. Dışınızda ciddi zor durumlar yaşanıyorsa (ilişkilerle ilgili, işle ilgili, parasal vs) kontrol etmeyi bırakın ve kendinizi sakinleştirmeye çalışın. Ancak sakin olursanız daha önce hiç fark etmediğiniz bir çözüm size görünür olur. Panik olmak durumu iyice zorlaştırır. Yakında temizlik bitecek, biteceğine güvenin! Nefesi unutmayın...Sarılıyorum hepinize (Fotoğraf internetten alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder