18 Aralık 2016 Pazar

SİRKELİ SU;)

Ülkenin üzerinde kara bulutlar var malum. Bugün bir de bir türlü bir karara varamadığımız saatler süren bir toplantıya katıldım. Yetmedi onlarca insanın tıkış tıkış gezdiği bir yılbaşı hediye fuarına gittim. Anlatırken çok negatif bir deneyimmiş gibi kulağa geldiğini biliyorum. Aslında katıldığım toplantı çok sevdiğim insanlar topluluğuydu, yılbaşı hediye fuarı ise bayıldığım @cermodern 'de ve harika tasarımcıların ürünlerini sergiledikleri nefis bir fuardı. Sonuçta her ikisini de severek yaptım ancak severek yapmam farklı enerjilere maruz kalmamı, baş dönmesi, zihin karışıklığı ve yorgun hissetmemi engelleyemedi. Özellikle kendinizi yükseltecek çalışmalar yapıyorsanız, karışık enerjilerin dolaştığı kalabalık ortamlarda böyle hissetmeniz çok normal. Ben bu tür günlerin ardından kendimi genelde parka, ağacımın (adı Tin 😊) köklerine atarım kendimi. Çıplak ayaklarımı toprağa gömerim, 15 dakika sonra enerjik, rahatlamış ve huzurlu kalkarım ağacımın altından. Bu akşam hava karardığından parka gidemedim onun yerine kendime ılık sirkeli su yaptım. İçine de temizlenmiş ( daha önceden tuzlu suda bekletmiştim) ametist taşını koydum ve şöyle bir niyette bulundum: Yaşam enerjimin dengelenmesi ve bana ait olmayan tüm negatiflerin suya akması niyetiyle. Her şey niyetle başlar biliyorsunuz. Niyeti ettikten sonra uzun ve derin nefesler aldım ve bana ait olmayan her türlü blokajın içimden suya aktığını hayal ettim. Ben genelde bu tür çalışmaları parktaki ağacımın köklerinin üzerinde yaptığımı hayal ederim. Bilinçaltı gerçekle imgelemenin arasındaki farkı anlayamıyor biliyorsunuz. Nefes ve sirkeli su çalışmasının ardından, koltuğumun en sevdiğim köşesine uzandım. Elimde içine limon dilimleri attığım lavanta çayım. Diyeceğim o ki ne kadar karmaşık bir gün geçirirseniz geçirin kapanışı gevşeme, rahatlama ve kendini şımartmayla sonlandırırsanız, yatağa gevşek bir beden ve zihin götürmüş olursunuz. Bu da ertesi güne enerjik başlamanızı sağlar. Aksi takdirde şiş gözlerle, mutsuz ve huzursuz bir güne başlarsınız. Güne nasıl başlarsanız da öyle devam eder malum. Tüm gün yayın yaptığınız frekanstan kişi ve olayları hayatınıza çekersiniz. Rahatlamış bir gece diliyorum size;) Sirkeli suyu unutmayın...

( Fotoğraf internetten alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder