15 Aralık 2016 Perşembe

Ruhani çalışmaların ruh, zihin ve duygu ayakları üzerine çalışmalar yapmış ancak en önemli ayaklarından biri olan beden kısmını atlamış ya da bilerek es geçmiştim. Oysa ki istediğimiz kadar içimizde biriktirdiğimiz geçmişe ait duyguları, travmaları temizleyelim, karaciğerimiz toksin doluysa, böbreklerimizde sıkıntı varsa hormonlarımız doğru çalışmıyorsa, kan değerlerimiz düşükse, yaptığımız çalışmalar ne derece sonuç verir? Ruh,zihin,beden bir bütündür diye boşuna söylemiyorlar. Bir süredir bazı detoks programlarını uyguluyorum, kan değerlerime baktırdım, eksik olanları tamamlıyorum. Hayatımda egzersiz olarak dans vardı zaten ancak şimdi terapi boyutunda da yaşamımda. Lütfen ruhani çalışmalar yaparken bedeni es geçmeyin. Bedene ihtiyacımız olmasaydı vücutsuz yaratılırdık öyle değil mi? Bizler fiziksel deneyim yaşayan ruhlarız. O halde bizim bu fiziksel evrende deneyim yaşamamıza olanak veren bedenlerimizi nasıl göz ardı edebiliriz? En kısa zamanda karaciğerinizi temizlemek için harekete geçmenizi ve bedeninize genel olarak baktırmanızı öneriyorum. Bir egzersiz programı da şapşahane olurdu. O zaman danssssss👏👏👏☺️☺️☺️#dansterapi#soheecho #dans#terapi#ask#sevgi#ruhzihinbeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder